Speciální pořádková jednotka KŘP Moravskoslezského kraje má od roku 2016 ve využívání speicální technické vozidlo na podvozku Iveco Daily 4×4. Nástavbu tohoto vozidla vyrobila společnost ZHT Group s. r. o.
V nástavbě se nachází regálový systém, který je navržen tak, aby co nejvíce odpovídal potřebám policistů. Prostor je maximálně využit. Samotná nástavba je rozdělena do pěti části – prostor kabiny řidiče, prostor levé strany nástavby, prostor pravé nástavby, prostor středové uličky, prostor střešní nástavby.
Ve vozidle se nachází nejrůznější technické prostředky, které využívají policisté při svých činnostech. Namátkou lze zmínit osvětlovací stožáry, elektrocentrálu, různé sekyrky, motorové pily a jiné.
Krom nejrůznějších využití při pátrání po osobách, živených pohromách a podobně bývá nasazeno Iveco i při dohledu nad fotbalovými a hokejovými zápasy, případně pak jedno z posledních nasazení bylo při hlídání hranic se Slovenskem.
Provozní hmotnost | 5 500 Kg |
Povolená hmotnost | 9 000 Kg |
Délka/šířka/výška (v mm) | 6464/2495/3194 |
Maximální rychlost | 110 km/h |
VRZ | modré barvy |
Maximální výkon | 130 kW |
Převodovka | manuální, 6-ti stupňová, redukovaná |
Počet míst k sezení | 1+1 |
Foto: autor, Policie České republiky a nákres ZHT Group s. r. o.
V třetím pokračování série „Rakovina“ se zaměříme na jeden z možných způsobů léčby nádorových onemocnění.…
V pondělí, 4. listopadu, došlo minutu po půl jedenáctí dopoledne ke střetu motorového osobního vlaku…
V sobotu, 2. listopadu, byl na tísňovou linku hasičů kolem 16:25 nahlášen požár bytu ve…
Jako lidský „odpad“ se zachoval jednatřicetiletý muž z Havlíčkobrodska, který 14. října srazil v katastru…
Největším postrachem pro tramvajačky a tramvajáky jsou řidiči a řidičky vozidel a hlavně pak chodci.…
V prvním článku ze „série Rakovina“ jsme si představili, co je vlastně rakovina, respektive co…